پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی در 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 1287 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی در 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

تاریخچه جنرال موتورز

مدیرعامل جنرال موتورز

چشم انداز جنرال موتورز

ارزشها و فرهنگ سازمانی جنرال موتورز

بیانیه جنرال موتورز

ماموریت جنرال موتورز

رقیب سرسخت جنرال موتورز: تویوتا

حوزه فعالیت جنرال موتورز

شرکتهای تحت مالکیت مهم جنرال موتورز

منابع انسانی جنرال موتورز

فروش جنرال موتورزتحقیق و توسعه در شرکت جنرال موتورز

ساخت خودروهای با احساس !

خودروهای الکتریکی

فعالیت های محیط زیستی

خودروهای هیدروژنی

فروش خودروهای کارکرده: استراتژی جدید شرکت جنرال موتورز

اشتباهات استراتژیک

تاثیر بحران بر سه بزرگ (فورد،کرایسلروجنرال موتورز)

دلایل ورشکستگی جنرال موتورز

 نماد صنعت امریکا از حرکت ایستاد

ماتریس(IFE) internal factor evaluation

مدلCPM

 

قسمتی از متن

جنرال موتورز به مرور زمان با خرید شرکتهای متعدد و متنوع خودروساز و موتورساز پدید آمده است، حیات وی درگرو یکپارچگی اداره مجموعه از یک سو و مواجهه با رقبای جدی درعرصه خودروسازی ازسوی دیگر است که بسیار انعطاف پذیرتر و چابکتر از پیش عمل می کنند.

 اما ویژگی این شرکت آن است که برخی از شرکتهای تشکیل دهنده این مجموعه عظیم صنعتی، قدمتی فراتر از یک قرن دارند. در سال 97، شرکت خودروی اولدز که قدیمی‌ترین واحد جنرال موتورز محسوب می شود با سرمایه 50 هزار دلار توسط رانسوم اولدز تاسیس شد.

سال بعد با ادغام این شرکت با کارخانه های موتور بنزینی اولدز، کارخانه های موتور اولدز تشکیل شد و اولین کارخانه مخصوص ساخت خودرو در آمریکا به راه افتاد .

سالهای 1902و 1903 به ترتیب شرکت خودروی کادیلاک در دیترویت توسط هنری لیلاند و شرکت موتور بیوک توسط دیوید بیوک تاسیس شد. این دو شرکت بعدها به جنرال موتورز پیوستند.

سال بعد، بیلی دورانت کنترل شرکت موتور بیوک را برعهده گرفت. اما نقطه عطف صنعت خودرو در سال 1908 پدید آمد که تحت رهبری بیلی دورانت، شرکت جنرال موتورز متشکل از شرکت موتور بیوک تاسیس شد.

در 1967 در یک تغییر ساختاری، شرکت به صورت گروههای مجزای خودروهای سبک و کامیون، بدنه و مونتاژ، قطعات خودرو و بخش خارجی از آمریکا درآمد  

در 1983، جشن 75 سالگی شرکت با 235 میلیون خودروی تولیدی همراه شد.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی " می باشد که در حجم 52 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ترجمه مقاله مدلسازی اسپین و سایر آثار کوآنتوم در پلاسماها

ترجمه مقاله بکارگیری شبکه های اجتماعی برای فیلترینگ موثر اسپام

پاورپوینت بررسی نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در توسعه مجمع خیرین

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبک های تربیتی والدین 70 صفحه.

پاورپوینت کتاب جامعه شناسی شهری تألیف دکتر غلام عباس توسلی.

پاورپوینت حسابداری بودجه ای.

پاورپوینت فصول 1 الی 5 کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری.

موتورز ,جنرال ,شرکت ,استراتژیک ,مدیریت ,پاورپوینت ,جنرال موتورز ,شرکت جنرال ,چارچوب مدیریت ,مدیریت استراتژیک ,در چارچوب ,شرکت جنرال موتورز ,مدیریت استراتژیک صنعتی ,چارچوب مدیریت استراتژیک ,پاورپوینت تحلیل استراتژیک

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گسترش فایل وبلاگ تاپ شو فایل های پیش دبستانی حوالی مفهوم خلاقیت , تعریف خلاقیت , تکنیک های خلاقیت , تمرین خلاقیت دانستنیهای مهم كامپیوتر و موبایل ضمیر بیوگرافی سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir aghamali صبح